Een plek van en voor Baarnaars

LOKAAL-O staat voor OPEN – ONTMOETEN – ONDERNEMEN

In het Nutsgebouw vormen wij een collectief van initiatieven. Je kunt koffie of thee komen drinken tijdens de inloopactiviteiten en boeken halen in de Buurtbieb. Samen eten, dansen en muziek maken. Talen leren of workshops geven, exposities of themabijeenkomsten organiseren. Je buren ontmoeten en je hobby met anderen delen.

Wij delen het Nutsgebouw met allerlei verenigingen, organisaties en sociaal-culturele groepen. Bekijk HIER de actuele kalender en in de AGENDA de toelichting op een aantal activiteiten.

Heb je een idee? Zoek je een plek voor je initiatief? 

Het laatste nieuws

Vrienden en sponsors